کشف ۷۰۰۰ قلم کالای قاچاق از یک کامیون-راهبرد معاصر

کشف ۷۰۰۰ قلم کالای قاچاق از یک کامیون

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 7 هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۲۵۰۳۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری   در تشریح جزئیات خبر کشف محموله قاچاق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.
وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی به سمت تهران در حرکت است که در در محدوده کهریزک- جاده واوان رویت ضرورتاً مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند. 
سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش یک فقره  بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا نموده است در حالیست که  پس از بازدید گردید  بارخارجی و بارنامه ، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی می باشد. 
این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 1440 هارد کامپیوتر، 1290 عدد قفل برقی، 25 کیلوگرم نگین و سنگ تراش خورده، 5000 عدد دستبند مغناطیسی، 80 عدد قاب دستگاه حضور و غیاب، 10 عدد مانیتور و تعدادی ساب، آمپلی فایر، اسپیکر و کیف زنانه که مجموعا 7854 قلم کالای خارجی ساخت کشور چین بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند../فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده